Aa
پنجشنبه 21 آذر 1398
تاریخ : دوشنبه 22 مهر 1398
کد 1156

برگزاری سمینار آموزشی کایزن و 5S در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی

سمینار آموزشی کایزن و 5Sبا هدف آشنایی کارکنان شرکت با دوره های علمی و کاربردی و شاهد بهبود مستمر، اقدامات و ارتقای کیفیت خدمات به مردم و مشترکین در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی برگزار گردید.
در این سمینار آموزشی که روز یکشنبه  22 مهر ماه  در سالن جلسات توزیع برق آذربایجان شرقی با هماهنگی دفتر توسعه و تحول اداری ترتیب یافت ، مهندس اکبر فرج نیا مدیر عامل ، معاونین و مدیران شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی و حضور داشتند. در ابتدای این سمینار مهندس اکبر فرج نیا طی سخنانی ضمن خوش آمد گویی به حاضرین ، با اشاره به اهمیت کایزن ( بهبود مستمر در تغییر سازمانی ) و 5S  ، لزوم استقرار چنین دوره ها ، پروژه ها و توانمندی های مدیریتی را در شرکت های توزیع برق به عنوان سازمان هایی که خدمات آن ارتباط مستمر و مستقیمی با مردم را دارد ، مورد تاکید قرار داد . مهندس فرج نیا در ادامه سخنان خود  بهبود و تغییر در سازمان های کشورمان را خوب توصیف کرده ولی آن را ناکافی دانست.
در ادامه این سمینار آموزشی مهندس رضا جوشن یکی از مدرسان شناخته شده در حوزه آموزش های بهره وری مطالبی در پیرامون کایزن و  5S   و استقرار آن در شرکت های توزیع برق را برای حاضرین ارائه نمودند.
شایان ذکر است کایزن و  5S  در تعریف خود تاکید می کند بر این كه براي ايجاد بهبود در سازمان ها لازم نيست به دنبال تغييرات انفجاري يا ناگهاني باشيم ، بلكه هر نوع بهبود يا اصلاح به شرط آنكه پيوسته و مداوم باشد، ارتقاي بهره وري را در سازمان ها به ارمغان خواهد داشت.
 
آلبوم تصاویربرگزاری سمینار آموزشی کایزن و 5S در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی

سمینار کایزن و 5s
سمینار کایزن و 5s
سمینار کایزن و 5s
سمینار کایزن و 5s
سمینار کایزن و 5s
سمینار کایزن و 5s
سمینار کایزن و 5s
سمینار کایزن و 5s
سمینار کایزن و 5s
سمینار کایزن و 5s
سمینار کایزن و 5s
سمینار کایزن و 5s
سمینار کایزن و 5s
سمینار کایزن و 5s