Aa
يکشنبه 30 شهريور 1399

راهبرد مشارکت الکترونیکی

شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی در راستای انجام ماموریت سازمانی خود در جهت تامین برق مطمئن و اقتصادی، در راستای توسعه و رفاه جامعه تلاش می نماید و با اعتقاد به کیفیت خدمات، اهمیت رضایت مشتری، کرامت ارباب رجوع، حمایت از ابتکارات و خلاقیت ها در توسعه و بهره بردری تاسیسات برق و اتخاذ روش های مهندسی و فناوری جدید به منظور بهبود مستمر سیستم های توزیع برق و حفاظت از محیط زیست برای دستیابی به توسعه پایدار، ایجاد محیط کار ایمن، سالم و سبز فعالیت می کند.
لذا بازدیدکنندگان محترم می توانند از طریق سامانه های تعبیه شده در پرتال از جمله ثبت و رهگیری شکایات، ارتباط با مدیرعامل، پیشنهادها و انتقادات، ارتباط با دفتر حراست، تالار بحث و گفتگو، درخواست ملاقات با مدیرعامل، گزارش مردمی و سایر سامانه های مرتبط، ما را از نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود آگاه سازند.
 
امکان دریافت و پاسخگویی پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی info@eaedc.ir و نیز شماره پیامک 5000412104 ایجاد شده است
 
عنوان  مشاهدات و دانلود ها   توضیحات و آدرس های الکترونیکی
مشاهده راهبرد مشارکت مصوب
 
  
 
بر روی مشاهده سند راهبرد مصوب توانیر کلیک نمایید 
داشتن فروم، رای گیری برخط یا سکوی رایزنی دیجیتال مشاهده فروم
 
۱- جهت رای گیری و ارتباط برخط سامانه پیامکی 5000412104
و نیز جهت رایزنی و ارتباط دیجیتال شبکه های اجتماعی سروش  آیدی ezeodico و بله به آی دی eaedc1234 
۲- دریافت پیشنهاد مردمی از طریق تالار موجود در فروم پرتال به آدرس http://forum.eaedc.ir 
جمع آوری الکترونیک و تحلیل نظرات مردمی روی پیش نویس های قوانین و مقررات استانی دستگاه مشاهده و دریافت تحلیل نظرات مردمی روی پیش نویس های قوانین و مقررات استانی دستگاه  - فرمت ورد - حجم 58کیلو بایت
 دریافت پیشنهادات مردمی در رابطه با بهبود ارایه خدمات
۱- دریافت پیشنهاد مردمی از قسمت دریافت نظر سنجی از آدرس سایت میز خدمتhttps://hr.eaedc.ir/egs/f?p=100:749:8776253494748:::749:P749_CO_FO:5
۲-  دریافت پیشنهاد مردمی از طریق تالار موجود در فروم  پرتال به آدرسhttp://forum.eaedc.ir
۳- جهت ارتباط برخط سامانه پیامکی 5000412104
و نیز جهت ارتباط دیجیتال شبکه های اجتماعی سروش سروش  آیدی ezeodico و بله به آی دی eaedc1234