Aa
يکشنبه 30 شهريور 1399
تاریخ : سه شنبه 8 بهمن 1398
کد 1185

اطلاعیه

" سامانه مدیریت و ارزیابی خدمات برق توانیر ( سمات )"
به استحضار عموم مردم  و مشترکین عزیز می رساند ، به استناد ماده ( 25 ) قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد مصوب مجلس شورای اسلامی مورخ 07 / 80 /1390  مبنی بر لزوم بازنگری و مهندسی مجدد سامانه پاسخگویی به شکایات و دریافت شکایات به صورت غیر حضوری ، " سامانه مدیریت و ارزیابی خدمات برق توانیر ( سمات ) از تاریخ 16 / 03 / 1395 راه اندازی شده است. در همین راستا و به منظور سهولت دسترسی افراد به مرجع پیگیری و رسیدگی به شکایت ها، چناچه شهروندان محترم در خصوص نحوه ارایه خدمات برق رسانی ، نقض قوانین و مقررات ، عدم انجام وظیفه و یا ضعف در ارائه خدمات از شرکت هایی که عهده دار خدمات تامین برق هستند شکایتی داشته باشند می توانند با مراجعه به سایت توانیر به آدرس http://www.tavanir.org.ir  ، شکایت و درخواست خود را به صورت غیر حضوری ثبت و پیگیری نمایند.
"روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی"