مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیر عامل
Director of the office of the board of directors and CEO
| نام و نام خانوادگی: |
آقای مهندس داود بیغمی |
| آخرین مدرک تحصیلی |
فوق ليسانس شيمي آلي |
| تلفن: |
04133385095 |
| پست الکترونیک: |
D.Bigami[A]eaedc.ir |
| سوابق کاری |
|
|
| سمت |
از تاریخ |
تا تاریخ |
| مدير دفترهيئت مديره ومديرعامل |
1400/01/01 |
تاکنون |
| مجري طرحهاي فرهنگي |
1394/09/01 |
1397/01/31 |
| مدير اموراداري وخدمات عمومي |
1392/04/01 |
1394/08/30 |
| مدير دفترحراست وامورمحرمانه |
1391/02/01 |
1392/03/31 |
| مدير دفترهيئت مديره ومديرعامل |
1397/02/01 |
1399/12/30 |
| کارشناس حفاظت پرسنلي |
1390/01/01 |
1391/01/31 |
| شركت توزيع برق اذربايجانشرقي-حراست |
1389/06/01 |
1389/12/29 |
| مديريت توليد - خوي |
1381/02/01 |
1389/05/31 |
| ردیف |
شرح |
نوع وظایف |
| جاری |
ادواری |
بحرانی |
| ۱ |
تنظیم ، برنامه ریزی و هماهنگی جلسات ملاقات مسئولان ، مدیران ، کارکنان و ارباب رجوع با مدیر عامل. |
* |
|
|
| ۲ |
ارجاع مکاتبات. |
* |
|
|
| ۳ |
فرهنگسازی و استفاده از مدیریت زمان در برگزاری ، جلسات هیئت مدیره و مدیر عامل. |
* |
|
|
| ۴ |
تائید و ارسال دستور جلسات و صورتجلسات هئیت مدیره و ابلاغ مصوبات هیئت مدیره. |
* |
|
|
| ۵ |
برنامه ریزی جلسات هیات مدیره. |
* |
|
|
| ۶ |
تهیه و تنظیم و اجرای برنامه حسابرسی داخلی طبق استانداردهای حرفه ای بمنظور حصول اطمینان از صحت و کفایت عملیات مالی و غیر مالی در سطح شرکت و تطبیق عملیات با قوانین ، آئین نامه ها و دستور العملهای مربوطه. |
* |
|
|
| ۷ |
ارائه گزارش جامع از نتایج حسابرسیها و اسناد رسیدگی شده جهت ارائه به مدیریت عامل. |
* |
|
|
| ۸ |
تنظیم برنامه زمانبندی برگزاری مجمع عادی سالیانه. |
* |
|
|
| ۹ |
اخذ مصوبات هیئت مدیره و صورتجلسات و بررسی کارشناسانه مصوبات مزبور و ارائه به ریاست محترم مجمع جهت تصویب نهائی. |
* |
|
|
| ۱۰ |
بررسی کارشناسانه صورتهای مالی و گزارش هیئت مدیره قبل از تصویب مجمع عادی سالانه و ارائه گزارش به ریاست محترم مجمع. |
* |
|
|
| ۱۱ |
ابلاغ مصوبات مجامع عمومی و مقررات و آئین نامه ها و بخشنامه هایی که الزاما باید از طریق مجامع عمومی صورت پذیرد. |
* |
|
|
| ۱۲ |
مشاوره مستقل و واقع بینانه که با هدف ارزش افزائی و بهبود عملیات سازمان انجام می یابد. |
* |
|
|
| ۱۳ |
نظارت بر حسن انجام امور محوله به پرسنل زیر مجموعه. |
* |
|
|
| ۱۴ |
رسیدگی و اظهارنظر در مورد مسائل و ابهامات مالی و غیر مالی که بصورت موردی از طرف مدیریت عامل ارجاع می گردد. |
* |
|
|
| ۱۵ |
نظارت و کنترل بر تهیه ، ابلاغ و نگهداری مصوبات مجمع عمومی و هیات مدیره |
* |
|
|
| ۱۶ |
پیگیری تهیه و ارسال پاسخ مکاتبات توانیر توسط واحدهای ذی ربط |
* |
|
|
| ۱۷ |
بازنگری و بهبود مستمر فرایندها و وظایف در راستای اهداف سازمانی |
|
* |
|
| ۱۸ |
رعایت اصول ، استانداردها و قوانین ایمنی |
* |
|
|