Saturday, November 23, 2024
مدير امور کارکنان و رفاه
Director of staff affairs and welfare
نام و نام خانوادگی: آقای علیرضا توحيدي اقدم
آخرین مدرک تحصیلی فوق ليسانس روانشناسي
تلفن: 04133385503
پست الکترونیک: a.tohidi[A]eaedc.ir

سوابق کاری    
سمت از تاریخ تا تاریخ
مدير دفتر رفاه کارکنان 1403/03/23 تا کنون

شرح وظائف:

ردیف شرح نوع وظایف
جاری ادواری بحرانی
۱ نظارت و هماهنگی در اداره امور پرسنلی کارکنان شرکت شامل (استخدام ،‌انفصال ، مرخصیها، ماموریتهای روزانه ، ‌ انتقال یا ماموریت به سایر موسسات و بالعکس، ابلاغ و اجرای آرای مراجع رسیدگی به تخلفات اداری ، ضبط و نگهداری سوابق پرسنلی ، تامین و ارایه اطلاعات پرسنلی) *    
۲ نظارت بر صدور احکام ترفیعات افزایش حقوق سالیانه ، فوق العاده جذب ، نقل و انتقال کارکنان و ... بر اساس دستورالعملها و آیین نامه های مربوطه *    
۳ اخذ مجوزهای استخدامی لازم بر اساس طرح های تامین نیروی انسانی به منظور به کارگیری نیروی انسانی مورد نیاز شرکت و انجام مراحل آزمون و استخدام و نظارت بر امور استخدامی شامل آزمون استخدامی ، تشکیل پرونده ، دریافت گواهیهای سلامت و سوء پیشینه و تاییدیه مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت ، انجام مصاحبه ، اخذ تاییدیه از هسته گزینش بر اساس آیین نامه نیازسنجی به منظور استخدام پرسنل جدید   *  
۴ نظارت بر ثبت اطلاعات مرتبط با مرخصیها و ماموریتها و حضور و غیاب روزانه کارکنان بر اساس دستورالعملها و آیین نامه های مربوط به منظور نگهداری در پرونده پرسنلی و ارائه گزارشات مالی *    
۵ شرکت در کمیته های برون سازمانی و دورن سازمانی بر اساس دستورالعملها و آیین نامه های صادره از مراجع ذی صلاح به منظور احقاق حقوق کارکنان و شرکت   *  
۶ نظارت بر انجام خدمات رفاهی کارکنان به منظور حفظ سلامت و افزایش بهره وری و تامین رضایت کارکنان *    
۷ نظارت بر هماهنگی در انجام امور بیمه و بازنشستگی کارکنان شامل برقراری حقوق یا مستمری بازنشستگی ، حقوق وظیفه یا مستمری از کارافتادگی یا مستمری وراث ، بازخرید ، احتساب سوابق خدمت ، استرداد یا انتقال کسور بیمه و بازنشستگی و ایجاد تسهیلات لازم برای بازنشستگان بر اساس قوانین و مقررات * *  
۸ بازنگری آیین نامه ها و دستورالعملهای داخلی شرکت و ارائه پیشنهادات اصلاحی از طریق انجام نظرسنجی و گرفتن مشاوره از کارکنان به منظور بهسازی و ارتقای آیین نامه ها و دستورالعمل های رفاهی   *  
۹ نظارت و هماهنگی در اداره امور رفاهی کارکنان شامل تامین خدمات درمانی ، بیمه عمر و حوادث ، پرداخت وامهای مختلف ، ‌تنظیم برنامه البسه کارکنان ، پرداخت کمکهای غیرنقدی و عائله‌مندی و کمک هزینه های تحصیلات و سفر بر اساس قوانین و مقررات جاری به منظور حفظ سلامت و افزایش بهره وری و تامین رضایتمندی کارکنان *    
۱۰ ارائه مشاوره به کارکنان شاغل و بازنشسته از طریق مذاکره حضوری یا غیر حضوری به منظور آشنایی و انتفاع از قوانین *    
۱۱ همکاری با دفتر بودجه به منظور تنظیم بودجه رفاهی و فرهنگی   *  
۱۲ نظارت بر تهیه گزارشهای لازم در زمینه فعالیتهای امور برای مقام مافوق.   *  
۱۳ رهبری ، نظارت و ایجاد هماهنگی بر کارکنان تحت سرپرستی *    
۱۴ بازنگری و بهبود مستمر فرایندها و وظایف در راستای نقشه استراتژی و چشم انداز شرکت   *  
۱۵ رعایت اصول ، استانداردها و قوانین ایمنی *    
۱۶ انجام سایر وظایف و امور محوله *    
6.1.10.0
V6.1.10.0