مدير دفتر خدمات فنی
Director of Technical Services Office
| نام و نام خانوادگی: |
آقای مهندس جعفر فقیه |
| آخرین مدرک تحصیلی |
فوق ليسانس مهندسی برق قدرت |
| تلفن: |
04133385121 |
| پست الکترونیک: |
j.Faghih[A]eaedc.ir |
شرح وظائف:
| ردیف |
شرح |
نوع وظایف |
| جاری |
ادواری |
بحرانی |
| ۱ |
اعمال نظارت بر انجام فعالیت های مربوط به اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی از جمله بازدید ، سرویس و نگهداری ، تعمیرات اساسی تجهیزات خطوط و پستها ، عیب یابی و تست شبکه و تجهیزات ، پاسخگویی به استعلامات و پیگیری خسارات |
* |
|
|
| ۲ |
بررسی و پیگیری در ارتقا سطح کار و تهیه ابزار کار مناسب جهت گروههای اجرایی از جمله خط گرم و عیب یابی و تعمیرات و سرویس پستها |
|
* |
|
| ۳ |
همکاری با دفتر تحول اداری در جهت افزایش بهره وری و ارتقا سطح سازمان و بروزرسانی روشها و فرایندهای تهیه شده و تعریف روشهای جدید |
|
* |
|
| ۴ |
سعی و تلاش در رسیدن شرکت به اهداف تعالی |
|
* |
|
| ۵ |
پیگیری و نظارت بر تعمیرات اساسی خطوط و پستها و بررسی نتایج حاصله از اقدامات انجام شده |
* |
|
|
| ۶ |
سعی و تلاش و پیگیری در جهت افزایش سطح علمی و دانش کارکنان و استفاده از فنون جدید در ارائه اقدامات |
* |
|
|
| ۷ |
گزارش فعالیتهای انجام شده به سرپرست مربوطه |
* |
|
|
| ۸ |
نظارت بر رعایت دستورالعمل های ایمنی و فنی ، استاداردها و ضوابط |
* |
|
|
| ۹ |
نظارت و کترل کیفیت لوازم و یراق آلات منصوبه برر روش شبکه و نظارت بر حریم شبکه |
* |
|
|
| ۱۰ |
پیگیری در جهت برون شپاری کارهایی که قابل برون سپاری می باشند |
* |
|
|
| ۱۱ |
پیش بینی های لازم در تشکیل گروه و تهیه تجهیزات و لوازم مورد نیاز جهت رفع بحران در سطح شرکت و پشتیبانی فنی امورهای بهره برداری |
|
|
* |
| ۱۲ |
بازنگری و بهبود مستمر فرایندها و وظایف در راستای اهداف سازمانی |
|
* |
|
| ۱۳ |
رعایت اصول ، استانداردها و قوانین ایمنی |
* |
|
|
| ۱۴ |
انجام سایر وظایف و امور محوله |
* |
|
|