• مراجعه مشترك به واحد قبول مشترك وارائه درخواست
• ثبت مشخصات در خواست در سيستم مكانيزه ويا در دفتر گردش كار - همان روز
• بررسي اعتراضات وارده به صورت حساب توسط مسئول تشخيص - همان روز
• بازديد و بررسي و قرائت كنتور مشترك توسط مسئول تشخيص و پاسخگو - حداكثر ظرف 3 روز
• ابطال و اصلاح صورت حساب در صورت وجود مغايرت بين ارقام ثبت شده در صورت حساب با كنتور منصوبه - حداكثر ظرف 10 روز
• ارسال صورت حساب اصلاحي به مشترك جهت پرداخت - حداكثر ظرف 3 روز پس از اصلاح
• ارسال مدارك جهت ضبط در پرونده - همان روز پس از اصلاح
مدارك مورد نياز
آخرين صورتحساب صادره