شنبه, 3 آذر 1403
مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیر عامل
Director of the office of the board of directors and CEO
مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیر عامل
نام و نام خانوادگی: آقای مهندس داود بیغمی
آخرین مدرک تحصیلی فوق ليسانس شيمي آلي
تلفن: 04133385095
پست الکترونیک: D.Bigami[A]eaedc.ir

سوابق کاری    
سمت  از تاریخ تا تاریخ
مدير دفترهيئت مديره ومديرعامل 1400/01/01 تاکنون
مجري طرحهاي فرهنگي 1394/09/01 1397/01/31
مدير اموراداري وخدمات عمومي 1392/04/01 1394/08/30
مدير دفترحراست وامورمحرمانه 1391/02/01 1392/03/31
مدير دفترهيئت مديره ومديرعامل 1397/02/01 1399/12/30
کارشناس حفاظت پرسنلي 1390/01/01 1391/01/31
شركت توزيع برق اذربايجانشرقي-حراست 1389/06/01 1389/12/29
مديريت توليد - خوي 1381/02/01 1389/05/31

 


ردیف شرح نوع وظایف
جاری ادواری بحرانی
۱ تنظیم ، برنامه ریزی و هماهنگی جلسات ملاقات مسئولان ، مدیران ، کارکنان و ارباب رجوع با مدیر عامل. *    
۲ ارجاع مکاتبات. *    
۳ فرهنگسازی و استفاده از مدیریت زمان در برگزاری ، جلسات هیئت مدیره و مدیر عامل. *    
۴ تائید و ارسال دستور جلسات و صورتجلسات هئیت مدیره و ابلاغ مصوبات هیئت مدیره. *    
۵ برنامه ریزی جلسات هیات مدیره. *    
۶ تهیه و تنظیم و اجرای برنامه حسابرسی داخلی طبق استانداردهای حرفه ای بمنظور حصول اطمینان از صحت و کفایت عملیات مالی و غیر مالی در سطح شرکت و تطبیق عملیات با قوانین ، آئین نامه ها و دستور العملهای مربوطه. *    
۷ ارائه گزارش جامع از نتایج حسابرسیها و اسناد رسیدگی شده جهت ارائه به مدیریت عامل. *    
۸ تنظیم برنامه زمانبندی برگزاری مجمع عادی سالیانه. *    
۹ اخذ مصوبات هیئت مدیره و صورتجلسات و بررسی کارشناسانه مصوبات مزبور و ارائه به ریاست محترم مجمع جهت تصویب نهائی. *    
۱۰ بررسی کارشناسانه صورتهای مالی و گزارش هیئت مدیره قبل از تصویب مجمع عادی سالانه و ارائه گزارش به ریاست محترم مجمع. *    
۱۱ ابلاغ مصوبات مجامع عمومی و مقررات و آئین نامه ها و بخشنامه هایی که الزاما باید از طریق مجامع عمومی صورت پذیرد. *    
۱۲ مشاوره مستقل و واقع بینانه که با هدف ارزش افزائی و بهبود عملیات سازمان انجام می یابد. *    
۱۳ نظارت بر حسن انجام امور محوله به پرسنل زیر مجموعه. *    
۱۴ رسیدگی و اظهارنظر در مورد مسائل و ابهامات مالی و غیر مالی که بصورت موردی از طرف مدیریت عامل ارجاع می گردد. *    
۱۵ نظارت و کنترل بر تهیه ، ابلاغ و نگهداری مصوبات مجمع عمومی و هیات مدیره *    
۱۶ پیگیری تهیه و ارسال پاسخ مکاتبات توانیر توسط واحدهای ذی ربط *    
۱۷ بازنگری و بهبود مستمر فرایندها و وظایف در راستای اهداف سازمانی   *  
۱۸ رعایت اصول ، استانداردها و قوانین ایمنی *    
6.1.10.0
V6.1.10.0