پنج‌شنبه, 1 آذر 1403
مدير دفتر توسعه مديريت و تحول اداري
Director of the office of development of management and administrative transformation
نام و نام خانوادگی: خانم مهندس حوریه حیدرپور مرغی
آخرین مدرک تحصیلی فوق ليسانس مهندسی صنايع
تلفن: 04133385529
پست الکترونیک: H.Heidarpour[A]eaedc.ir

شرح وظائف:

ردیف شرح نوع وظایف
جاری ادواری بحرانی
۱ برنامه ریزی و ساماندهی امر مدیریت و ارائه الگوهای مناسب مدیریتی. *    
۲ راهبری تحول اداری و تدوین برنامه تحول اداری. *    
۳ تدوین، استقرار و راهبری سیستم های نوین در جهت تعالی مدیریت و تحول اداری. *    
۴ تدوین و استقرار طرح های ارتقاء کیفیت و بهبود بهره وری. *    
۵ نظارت بر حسن انجام ارزیابی ، خودارزیابی و ممیزی. *    
۶ ساماندهی و راهبری پروژه های بهبود. *    
۷ کنترل و نظارت بر فعالیتها و عملکرد کارکنان تحت سرپرستی و اعمال راهنمایی های لازم براساس گزارشهای واصله از آنها و بازدیدهای صورت گرفته به منظور حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف. *    
۸ بازنگری و بهبود مستمر فرایندها و وظایف در راستای نقشه استراتژی و چشم انداز شرکت *    
۹ انجام سایر وظایف و امور محوله *    
6.1.10.0
V6.1.10.0