سرپرست دفتر برنامه ريزی و بودجه
Director of Planning and Budget Office
نام و نام خانوادگی: |
آقای محمد حسین پور دیزج |
آخرین مدرک تحصیلی |
فوق ليسانس مهندسی برق قدرت |
تلفن: |
04133385601 |
پست الکترونیک: |
m.hosseinpour[A]eaedc.ir |
سوابق کاری |
|
|
سمت |
از تاریخ |
تا تاریخ |
مدیر دفتر برنامه ريزي و بودجه |
1403/03/23 |
تا کنون |
رئيس گروه کنترل پيشرفت پروژه ها |
1398/10/01 |
1402/12/29 |
كارشناس نظـارت برپروژه ها |
1391/09/01 |
1398/09/30 |
تکنسين طراحی و نظارت |
1382/02/10 |
1389/01/01 |
تکنسين کارآموز |
1382/02/10 |
1381/11/09 |
شرح وظائف:
ردیف |
شرح |
نوع وظایف |
جاری |
ادواری |
بحرانی |
۱ |
کنترل و نظارت بر تهیه و تنظیم بودجه شرکت در بخش طرح و جاری در راستای برنامه استراتژیک و طرح در جلسات بودجه (هیئت مدیره شرکت و مجمع عمومی ) تامرحله تصویب نهایی |
|
* |
|
۲ |
کنترل و نظارت بر تهیه و ارسال اطلاعات مورد نیاز جهت موافقتنامه های طرح سازمان مدیریت وبرنامه ریزی و پیگیری تا مرحله ابلاغ و تخصیص اعتبار |
* |
* |
|
۳ |
نظارت بر تهیه و تنظیم موافقتنامههای جاری و سرمایه ای و ارسال به شرکت توانیر به منظور تصویب و پیگیری تا مرحله ابلاغ و تخصیص اعتبار |
|
* |
|
۴ |
کنترل ونظارت بر تهیه جداول بودجه و نظارت بر تخصیص اعتبار به واحدهای مختلف شرکت |
|
* |
|
۵ |
نظارت و کنترل بر عملکرد واحدها در بخش بودجه طرح و جاری به منظور تجزیه و تحلیل و تعیین میزان انحراف |
* |
|
|
۶ |
نظارت برپیگیری دریافت بودجه های استانی و ملی و مبادله موافقتنامه با استانداری و پیگیری دریافت اعتبارات استانی و ملی |
* |
|
|
۷ |
نظارت بر تهیه اصلاحیه بودجه و ابلاغ به واحدها |
|
* |
|
۸ |
نظارت بر تهیه گزارشات بودجه و عملکرد شرکت به منظور ارائه به مدیران ارشد و شرکت توانیر |
* |
* |
|
۹ |
کنترل و نظارت بر جمع آوری اطلاعات اولیه پروژ ه ها در سطح شرکت و ثبت اطلاعات در بانک اطلاعات در راستای کنترل پروژه |
* |
|
|
۱۰ |
کنترل و نظارت بر تهیه ساختار و شکست کار برنامه زمانبندی فعالیتهای پرو ژ ه ها در راستای کنترل پروژه |
* |
|
|
۱۱ |
بررسی گزارشهای دوره ای و مطابقت با پیشرفت پروژ ه ها در راستای کنترل پروژه |
* |
|
|
۱۲ |
تجزیه و تحلیل نتایج پیشرفت پروژ ه ها به منظور تعیین انحراف از برنامه زمانبندی هر پروژه در راستای کنترل پروژه |
* |
|
|
۱۳ |
ارائه نتایج تجزیه و تحلیل پروژ ه ها همراه با راهکارها مناسب به مقام های مافوق در راستای کنترل پروژه |
* |
|
|
۱۴ |
نظارت بر شاخصهای به روز شده استراتژیک و ارسال به موقع به واحدهای شرکت در راستای برنامه های استراتژیک |
|
* |
|
۱۵ |
بر گزاری جلسه با مدیر عامل و مدیران ارشد در خصوص نتایج تجزیه و تحلیل شده عملکرد شاخصها استراتژی و میزان انحراف در راستای برنامه های استراتژیک |
* |
|
|
۱۶ |
حضور در جلسات بر گزار شده با واحدهای شرکت طبق برنامه زمانبندی در خصوص کنترل شاخصهای استراتژیک و اقدامات انجام شده در راستای برنامه های استراتژیک |
* |
|
|
۱۷ |
بازنگری و بهبود مستمر فرایندها و وظایف در راستای نقشه استراتژی و چشم انداز شرکت |
|
* |
|
۱۸ |
رعایت اصول ، استانداردها و قوانین ایمنی |
* |
|
|
۱۹ |
انجام سایر وظایف و امور محوله |
* |
|
|