Aa
سه شنبه 14 مرداد 1399

راهبرد مشارکت

راهبرد مشارکت شرکت توزیع برق استان آذربایجان شرقی

شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی در راستای انجام ماموریت سازمانی خود در جهت تامین برق مطمئن و اقتصادی، در راستای توسعه و رفاه جامعه تلاش می نماید و با اعتقاد به کیفیت خدمات، اهمیت رضایت مشتری، کرامت ارباب رجوع، حمایت از ابتکارات و خلاقیت ها در توسعه و بهره بردری تاسیسات برق و اتخاذ روش های مهندسی و فناوری جدید به منظور بهبود مستمر سیستم های توزیع برق و حفاظت از محیط زیست برای دستیابی به توسعه پایدار، ایجاد محیط کار ایمن، سالم و سبز فعالیت می کند.
لذا بازدیدکنندگان محترم می توانند از طریق سامانه های تعبیه شده در پرتال از جمله ثبت و رهگیری شکایات، ارتباط با مدیرعامل، پیشنهادها و انتقادات، ارتباط با دفتر حراست، تالار بحث و گفتگو، درخواست ملاقات با مدیرعامل، گزارش مردمی و سایر سامانه های مرتبط، ما را از نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود آگاه سازند. همچنین زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی info@eaedc.ir و پاسخگویی به آنها ایجاد شده است.
این شرکت کلیه بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... را از طریق درگاه الکترونیک خود جهت اطلاع و استفاده در دسترس عموم قرار داده است.

راهبرد مشارکت شرکت توانیر

 

پیشنهادات و انتقادات : https://www.eaedc.ir/?PageID=52
شکایات: https://www.eaedc.ir/?PageID=52
نظرسنجی خدمات :  https://hr.eaedc.ir/egs/f?p=100:749:3340958092532:::749:P749_CO_FO:5